preskoči na sadržaj

Gimnazija Dr. Mate Ujevića Imotski

Login
Tražilica
e-Dnevnik

Priloženi dokumenti:
e-D Razrednik.pdf
e-D Nastavnik.pdf

e-Dnevnik za učenike

Za pristup e-Dnevniku potrebni su podaci iz AAI sustava (mail adresa i pripadajuća lozinka dodijeljena od ustanove). Navedeno možete dobiti kod administratora Škole

____________________________

Za pristup e-Dnevniku preko usluge e-Građani potrebno je prijaviti se koristeći jednu od prihvaćenih vjerodajnica

Priloženi dokumenti:
e-D Upute za ucenike i roditelje.pdf

Brojač posjeta
Ispis statistike od 29. 2. 2012.

Ovaj mjesec: 106
Ovaj tjedan: 106
Kalendar
« Ožujak 2021 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
Prikazani događaji

Otapam li ledenjake

Trajanje projekta: 1 nastavna godina (rujan 2020. - lipanj 2021.)

Nositelji aktivnosti:

     Slavenka Markota, prof., logike

     Martina Maršić, prof., informatike

     Ana Mendeš, prof., matematika

     Marijana Vuković, prof., biologije

 

Ciljevi aktivnosti: utvrditi i proširiti osnovna znanja iz ekologije, pravilno razumijevanje uzročno-posljedične veze čovjekovog djelovanja na okoliš, njegovati  odgovorni odnos prema prirodi, razvijati učenikove sklonosti prema znanstvenome pristupu.

 

Namjena aktivnosti: razvijati suradničke odnose, kolegijalnost, toleranciju, interdisciplinarno učenje kroz odgoj i obrazovanje o okolišu,  odgojno djelovanje u formiranju stavova učenika.

 

Način realizacije: učenici će primjenjivati znanstvenu metodologiju kroz zdravi život i odnos prema okolišu, analizirati svoja ponašanja te zaključiti kako svojim ponašanjem utječu na održivi razvoj.

 

Ciljana skupina: učenici 1. i 3. razreda.

 

Škole partneri u projektu: Gimnazija Vladimira Nazora, Zadar,  Gimnazija Gospić,  Gimnazija Franje Petrića, Zadar, Srednja škola Lovre Montija Knin.

 

Aktivnosti i rezultati projekta objavljeni su na platformi eTwinning:  https://twinspace.etwinning.net/125556/home

preskoči na navigaciju